Yazılı İletişim Teknikleri

İş hayatında iletişimimizin yüzde 60’lık bir kısmını e-posta ve sosyal ağlar aracılığıyla sağladığımızı biliyor muydunuz? En yaygın yöntem olmasına rağmen en çok iletişim kazasının da sebebi olan yazılı iletişimi doğru şekilde kullanalım.

Bazı başlıklar ve uygulamalar:

  • Yazılı iletişimde duygu, sorgu, konu piramidi
  • Konu önceliklendirmesi
  • İç ve dış iletişimde kullanım şekli
  • Hiyerarşi içinde kullanımı; hedef kitleyi doğru belirleme
  • Konu, giriş, kapanış ve hitap şekilleri
  • Gerçek örneklerin analizi ve vaka bazlı ileti yazma uygulaması
Katılımcı Sayısı: 12 kişi
Süre: 1 gün
Özel programlarla ekibinizin takım ruhunu güçlendirin!
Yeni öğrenme yöntemleriyle bilginizi hayata geçirin!