Duygu Odaklı İletişim

İletişimde karşımızdakinin duygusunu okuyabilme becerisi karşılaştığımız durumları olumlu bir şekilde sonuca ulaştırmakta büyük bir avantaj sağlar. Ekibinizle güven ve dayanışma odaklı bir atmosferde hedeflerinize ulaşın.

Bazı başlıklar ve uygulamalar:

  • Anlamak için dinlemek; çakal mısınız yoksa zürafa mı?
  • Gözlem yaparak durumun adını koymak
  • Arkasındaki duygusal tavrı anlamak
  • Duygunun arkasındaki ihtiyacı saptamak ve buna uygun strateji geliştirmek
  • Rol yapma ve grup çalışmaları
Katılımcı sayısı: 12 kişi
Süre: 2 gün
Özel programlarla ekibinizin takım ruhunu güçlendirin!
Yeni öğrenme yöntemleriyle bilginizi hayata geçirin!