Sürekli Müşteri Memnuniyeti

Müşteri her zaman haklı mıdır? Kurumumuzun müşteri politikası ne kadar müşteri odaklı? Ben bireysel olarak müşteri memnuniyeti için ne yapıyorum?

İster hastanede çalışın ister oto galeride, ister merkez karargahta olun ister müşteri ilişkileri telefon hattında, müşteri memnuniyetine anlayışımızı vakalar üzerinden sorgulayacağız. Tüm bu soruları gruplar halinde, bir oyun üzerinden beraberce cevaplayıp Sürekli Müşteri Memnuniyetine ulaşmaya çalışacağız.

Uygulama şekli:

  • Katılımcılar ikişer, üçer kişilik 3 alt ekibe ayrılırlar ve piyonlarını belirlerler,
  • Oyun tahtası üzerinde zar atarak ilerlenir,
  • Vardıkları noktada soru veya vaka çalışması üzerine 3 ekip grup çalışması yaparak görüş belirtir,
  • Görüşün etkililiğine göre puan ekipler arasında bölüştürülür, eğitmen burada iş dünyasında geçerlilik kazanmış yaklaşımlar hakkında bilgi paylaşımında bulunur,
  • Ekipler bir sonraki tura devam eder,
  • Şikayet yönetimi, müşteri tarzını anlama ve uygun strateji geliştirme, müşteriyle kazan/kazan yaklaşımı hakkında gerçek hayat örnekleriyle zenginleştirilmiş, şirketinize ve işinize özel vakaları dahil edebileceğimiz, esnek ve eğlenceli bir öğrenme deneyimi
Kontrol sende! Kendini, işini, ilişkini yönet!
Özel programlarla ekibinizin takım ruhunu güçlendirin!